A-

Hejsanhej. Har nu kommit hem till pappa, lekt lite med felix och träffade Charlie också. Orkar inte skriva så mycket, har jätte huvudvärk, sticker till bara jag rör ögonen. Och varm känner jag mig också, men kanske bara inbillar mig för de hade inet suttit fel med lite feber för att få vila från skolan några dagar. Fast ändå så är de inte kul att vara sjuk heller.
Har iallafall tre timmars rast i morgon efter andra lektionen så jag och Frida hade tänkt att äta på Karma på den rasten. Är inte så god mat i bamba imon och vi behöver mat för båda går till halv fem i morgon med Trafikkunskap som är sista lektionen, och de är inte kul när det är tyst och magen kurrar högt, de har jag erfaren heter av, ha-ha.
Nu hade jag iallafall tänkt att ta en dush i vårt omgjorde badrum, sjukt snyggt med Stor dusch sak där vattnet sprutar ut.
Hade fint alla (:


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0