A- I hate you and miss you at the same time

halllåååå (: Gick hem lite tidigare från skolan idag, kände mig inte så frisk. Måste också vila upp mig inför helgen om de nu blir fest ,så jag blir frisk någon gång. Hoppas iallafall att de händer något i helgen eftersom att förra inte blev så lyckad, det stod i tidningen också om i lördags, hur en fest urartade och typ sånt.
Sitter vid TVn och kollar på scary Movie 3 nu också, och ks snart ta mig en duch när de är reklam, sen får jag väl försöka lägga mig i bra tid för imon är de skolan som gäller.
Godnatt och sov gott, vi hörs i morgon om vi hinner :)

This time was different
Felt like I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I'm in this condition
And I've got all the symptoms
Of a girl with a broken heart

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja visst är den :P

funderar på att kidnappa den från min bror :P

2009-08-28 @ 01:45:08
URL: http://heleeens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0