A- I wasted every day

Hallååj alla! Kom just hem från jobbet, hittade en söt enkel T-shirt idag från mongo, och igår drog jag till göteborg för att kolla lite och sedan åka nhem med mamma som jobbar i göteborg. Där hittade jag två tunikor/blusar. Bild får ni någon annan dag. Mitt kamera batteri försvann nämligen i kroatien förra året och har ännu inte köpt något nytt, men de ska jag ordna snart, och då kommer de komma mer bilder för då ska jag försöka ha med den lite överallt.
Annars sitter jag och kollar på Vänner just nu, ska väl ta ett bad och ducha håret senare. Jag börjar tolv i morgon, känns riktigt gott att äntligen få sova ut lite. Har däremot börjat bli förkyld, inte så kul.
Nu ska jag nog ta mig ett varmt bad, hade fint.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0