A- ingen kul kväll

Väldigt lyckad kväll igår, Maja kom till mig efter att hon jobbat och frida kom runt sex typ, vi beställde pizza med en gång och åt, drack och prata lite. Vi hade lite förfest med några spel och så. Min syster var också med. Vid halv nio, nio mötte vi upp Anton som sa att vi skulle upp mot Varla. VI hade först tänkt ta bussen men på stationen är de alltid poliser och vi ville inte riskera att bli av med drickan så vi valde att gå. Vi gick i år tills sebbe och hans kompis kom och mötte osss och sa att vi skulle gå ännu längre. Vi va då redan helt slut och fötterna värkte.
När vi närmade oss så kom lite folk på sina moppar och sebbe sa att dom hade varit på festen så vi trodde att alla hade dratt nu. Men när vi nästan va framme så kom en ambulans och körde upp på infarten och någon sa att en tjej hade fått ett astma anfall för att hon hade rökt. Vi gick upp till huset där de va massa folk och vi va rätt taggade. Men när vi står utanför huset så kommer en kvinna springandes och skrikandes upp mot huset, hur arg som helst. De va tydligen hon som hade festen, hennes mamma. Hon skrek att alla skulle ut så de va bara att börja traska hemmåt igen.
Min systers kompisar skulle någonstans så vi drog med men alla va små och de va inte så kul så jag, maja och frida gick mot mcdonalds där en massa hänger alltid. vi gick in och köpte en liten pommes var så satt vi och snacka. Johanna kom lite senare och några till sen. Vi fråga en massa om  någon visste nånstans man kunde dra till men ingen visste. Så de slutade att vi gick hem till mig och frida blev hämtad och sen stack maja hem.
INGEN KUL KVÄLL !!

Lite bilder på oss innan kommer lite senare när maja skickar dom till mig.

Jag är också väldigt nöjd med min hårfärg, jag färgade ju de i fredags. Jag använde mig av MOOD Scandinaviancare Nyans tio, mörkbrun. Har hört mycket bra om MOOD och den har fått bra betyg. bild på resultatet får ni senare de med.



XOXO


Kommentarer
Postat av: frida

fin blogg, fråga gärna i frågestunden!

2009-08-23 @ 14:07:44
URL: http://bestfriidiis.blogg.se/
Postat av: J U L I A

Sv: Ja det va gott, hah! Och nu har jag besökt eran blogg :)

2009-08-23 @ 19:06:52
URL: http://juliaji.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack :)

Allt bra? =)

2009-08-24 @ 19:17:00
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0