A- Ny hårfärg

Förlåt för dålig uppdatering i dag, men vi har inte haft tid faktiskt. Var i skolan till tre i dag sedan gick jag, Maja och frida till kungsmässan och så. Sen fick vi ta kvart i fyra bussen hem för maja skulle börja jobba vid fem så vi fick skynda hem, hon lagade mat fort till henne och jag packade mina saker. Jag flyttar hem nu i helgen, blev lite jobbigt att vara där när hon ska jobba hela helgen. Så nu är jag hemma hos mamma, har inte varit här på fem veckor typ.
Bor alltid två veckor hos mamma sen två veckor hos pappa och så håller det på. Fast nu på sommarlovet så bor jag fyra veckor istället hos båda.
Men nu så hoppade jag just ur badet, har också färgat håret igen. Va inte så längesen men kände att det behövdes och ville ha de lite mörkare, så nu är det svart typ. Blir nog bra, bild kanske ni får i morgon.
Imorgon är det fest också, så taggade till 100 är vi redan nu.
Nä, nu orkar jag inte skriva mer. Ha de fint!!


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0