A-presentation

Nu hade jag tänkt berätta lite om mig. Har inte kunnat göra det tidigare för skulle till jobbet direkt efter skolan så fick skynda direkt till tåget. Jag jobbar i en klädbutik på freeport som ligger vid hede i kungsbacka. Company Outlet heter butiken och är butiken rakt fram vid huvudentren.

namn: andrea josefine lundkvist
ålder: 17
bor: kungsbacka
familj: mamma, pappa, syster, bror, bror
husdjur: inga, har haft kanin och marsvin ( och hoppande bönor ) :P
skola: går i tvån på Elof Lindälvsgymnasium , på programmet samhäll. 
detta gör jag på fritiden: umågs med vänner, festar, går i stan, jobbar, (kan väl lägga till handbollen också, som jag ska ta tag i igen , och börja träna 1gång i veckan)

Kan vara samma svar som maja hade men dom stämmer på mig med och orkade bara inte skriva om på annat sätt.
 
Vi har också varit dåliga i dag, vi skulle ju ha en nyttig vecka, men vi va just och köpte godis som vi nu sitter och maskar i oss med dåligt samvete. och nu ska vi också spela MarioParty på tvspel haha. så bild kommer senare och dagens outfit med :)


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0