M- detta kallas för en rubrik

hallå där bloggen!
idag har det inte hänt så mycket. Efter skolan så hade jag och Frida planer på att ta tåget till Freeport där Andrea och Emma jobbar för att kika och hälsa på. Men Frida kände sig sjuk, och ingen av oss hade egentligen ork, plus att Andrea och Emma sa att det inte fanns så mycket i klädaffären där dom jobbar nu, så de får väl bli en annan gång.
Så istället drog jag hem, gick och la mig och sov en timme, sen poppade jag popcorn och låg och kolla teve en stund.
Imorgon börjar dagen med massage, helt okej om ni frågar mig. Har varit på Kicks och köpt en massageolja som vi behöver ha. Så ni som är sugna på massage sen när jag har lärt mig - ställ er i kön :D
Känner att alla runt omkring mig börjar bli lite småsjuka, smitta inte mig tack. har verkligen ingen lust att bli sjuk nu.
Andrea har ju tagit upp detta om Åre till julen, hoppas verkligen att de lir av, fatta hur grymt kul vi kommer få då. Men det är tal om att min bror och hans flickvän ska med, vet inte hur det är tänkt att alla ska få plats i bilen, men det går väl säkert att ta tåget dit med?
Nu tänkte jag äta, eftersom jag inte har ätit mer än poppcorn och choklad på hela dagen typ, fick så ont i min tand just när vi skulle käka , så de får bli nu isället.
Och förresten, är det bara jag som verkligen HATAR skolmaten?! äckligaste någonsin, nog för att jag är kräsen, men hallå? den är  ju typ som kattmatt. Blä! Tänk ändå om du serverat bättre mat, då skulle ju eleverna orka bättre på lektionerna dessutom.


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0