M- lördag

hej&hallå alla!
Igår så gick ju jag och andrea som sagt och hyrde film, Bert & Rosa the movie, så det blev att kolla på Rosa imorse när vi vaknade, ganska bra film ändå. Har inte hunnit med så mycket mer än idag förrutom att vi bådat har tagit oss varsin dusch. Så nu sitter jag här och är datanörd i andreas stora säng, medans Andrea städar för fulla muggar. Skönt att jag redan städat mitt rum så slippar jag tänka på det iallafall.
Vad händer idag då folket?
Vi har lite olika förslag, antingen ska vi dra på någon fezt eller så ska vi träffa anton och några och kröka eller åka in till lindome med frida och niklas och kröka med dom och några fler, vi har ingen aning hur det blir faktiskt. Men hoppas vi och ni får en bra kväll iallafall (:


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0