M- jobbb

Hej och förlåt mig för kass uppdatering, men har inte kännt att jag har haft tid!
Sen igår när jag slutade skolan har jag nästan jobbat hela tiden, då jag inte har sovit förstås.
Jobbigt Ja, men när lönen kommer är de glömt liksom. Har ätit lite yougurt nu och ska snart packa
ihop lite grejer som jag behöver tills ikväll och sen kila äver till house of Lundkvist/Bengtsson. Vad händer för er ikväll då? Själva ska jag, andrea och frida möta upp Anton och Sebbe ikväll för att sen dra på ferre, kommer nog bli bra.

Och hur har det gått med min och Andreas duktiga vecka då? Jo, vi har varit duktiga vif frukosten och bara ätit smoothie varje dag, men sen har det gått utåt. Ben & Jerrys, godis, amerikanska pannkakor, fikat, usch och fy på oss!!
Plus att festen ikväll kommer nog inte göra oss bra (dock sa vi att alkohol var tillåtet under helgen)
och dessutom ska vi käka pizza med Frida innan, men vi får väl se till
att dansa tillräckligt mycket ikväll för att bränna lite, hehe . Har ju inte tränat en enda gång heller på hela vekcan, illa.

Härom kvällen så spelade jag och Andrea "pratmakarna" med mina päron, och vi vann faktiskt trots att Andreas hjärna bara räknas som en halv, (skämt) . Ett gott skratt fick vi oss när jag skulle beskriva ordet "kassa" så sa jag:
Det jag sitter och jobbar i.
A: Stol
M: Nej, jag sitter i det
A: Rullstol!
minns inte om vi skrattade för mkt så vi aldrig klarade de, eller om andrea tillslut fattade att jag inte är handikappad?

Men nu måste jag faktisk skynda mig iväg, ha en fin kväll!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0