M- ajajaj!

HEJ BLOGGEN
idag var jag så duktig så, gick på massagen iallafall. Vi fick lära oss att massera "klassisk massage" och lära oss lite muskler på latin, blir nog en bra kurs tror jag. Men efter ett tag var jag tvungen att kila till tandläkaren för att dra ut en liten tand, gick bra men nu såhär efteråt så gör de ont. Dock gick jag inte tillbaka till skolan eftersom jag var helt svullen i halva ansitktet. Försökte äta min Ben & Jerrys Pish food förrut, men fick ta bort dom hårda choklad-bitarna för har ont i hela överkäken.
Nu kom Andrea just hem från skolan och vi ska laga amerikanska pannkakor som jag ska försöka trycka i mig.
hörs sen!


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0