M- BIG LOVE

http://www.youtube.com/watch?v=TODYL9EV3sw


hejjjjj!
idag har inte hänt så himla mycket kul som någon vill läsa om, så jag återkommer med bättre uppdatering imon, 
Kan väl bara tala om att jag har vartit duktig och läst igenom heeela häftet som handlar om kulturer,
så något har jag ju blivit bättre på iallafall.(Har bestämt mig att skita i de där med maten) Och har också hämtat ut min cykel som vart på lagning, så nu funkar stödet igen.
Gick till skolan till tre ungefär idag, missade bussen så gick in på ica där min bror jobbar och snackade lite med honom,
saknar honom nästan även fast han bor hemma? Ses liksom inte så ofta? Och han är ju trots allt min bror, och jag älskar honom,
han hjälper mig (oftast) om jag behöver hjälp, och förlåt om jag har vart en pain in the ass till syster förrut.
Snart är de bara en vecka till min B-day, då hoppas jag mycket pengar så jag kan shoppa, men också spara till min och andreas planerade resa
för nästa sommar.
och , ja- vi ska fixa en snygg header och en snygg design när vi får tid eller hittar någon snäll människa som kan
hjälpa oss. (:


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0