M- nyttt

hallelåja bloggen.
Idag började dagen väldigt trevilgt, massagelektion i två timmar, härlig start på dagen det! Fick lära oss att fälla upp massageborden och sen börja massera. Fick reda på att vi ska massera på öppethus när det är dags för skolan att ha det. Kul? Man skulle iallafall få en ascool tröja, woho! Får väl se hur de blir med det. Jag kunde iallafall min läxa - MusculusSternoCleidoMastoIdeus och de andra, bravo till mig.
Sen hade jag två lektioner till tills jag fick lov att gå hem, tog en sväng förbi kungsmässan och köpte mig ett par skor jag har gått och kollat på ett tag , och tänkte innan jag gick dit att om dom finns kvar så köper jag dom. Och gissa vad som stod och väntade på mig så snällt? (: Sen tog jag och andrea bussen hem, och sen jag kom hem har jag typ slaggat hela dagen, fy vad jag är trött. Men nu blir det till att städa med mina krafter som jag hoppas jag fått lite av iallfall. Men innan det ska jag ta och blanda ner en C-vitamin brus i ett glas vatten då jag inte har någon lust att bli förkyld, och om de blir ferre imon så måste jag ju vara på hugget. Både Andrea och Frida går runt och snorar runt mig, så här gäller det att preparera.

                

Jag idag:                                       Skorna jag köpte idag,
skinnjacka - hm                          1100kr på Johanssons
tröja - companys
linne - ginatricot
jeans - Only
Ceonverse


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0