M- shopping

halli-hallå. Blir ett kort inlägg för min pappa kom just hem med Kinamat kanske skriver mer sen, men tänkte ladda upp dagens outfit och mina nya inköp som jag gjort idag.



jag idag:
kofta - ginatricot                                                                   
vittblommigt linne - bikbok
kbästrumpor - Lindex     
-------------------------------------------------------------------------
                                                


svart tunika från Tessie, 399kr
--------------------------------------------------------------------------



tröja från Zara, 199kr


XOXO

Kommentarer
Postat av: amanda

fin kläder :)

sv; tack så mycket:D

2009-08-29 @ 10:30:22
URL: http://aamandakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0