M- skäms på oss

hejhejhallå bloggen!
Ännu en dag avklarad i skolan, hade typ tre lektioner idag, började första lektionen med att komma försent, bra intryck med den nya lärarna för oss, men fint folk kommer alltid sent eller vad säger man!? 
Och det är så typiskt att vädret ska sluta regna och solen börja skina nu när skolan drar igång, inte sant?
Efter skolan stack Andrea och Emma raka vägen till sitt jobb, så jag och Frida bestämde oss för att ta en sväng på kungsmässan och sedan satte vi oss på Espressohouse och tog varsin mudkake(?), fast vi lovat varandra att aldrig mera köpa den, men idag var den tro de eller ej, faktiskt ganska så god. Men dålig är jag som inte kan hålla mig ifrån sötsakerna. Andrea och Emma skulle äta kakor på jobbet, så jag hade min egna tillåtelse, hehe. Sen när jag satt på bussen hem så smsade jag lite med andrea, och vi kom överens om att när hon slutat så kommer hon hit och så ska vi gå och handla något gott till ikväll, dåliga är vi - jag vet, menmen.
Imorgon har Andrea den skiten sovmorgon till typ 1 eller nåt :O själv börjar jag halv nio, men funderar faktiskt på att skippa den då jag ska till tandläkaren i slutet av den lååååånga evigheterslektionen (massage och stresshantering), isåfall har jag bara  två lektioner imon (Y), och det skulle sitta fint.

tänkte också berätta lite om mig (:
namn: maja emma linnea söderström
ålder: 16år, men snart 17!
bor: kungsbacka
familj: mamma, pappa, bror
husdjur: har inga då pappa är allergisk, (har haft fiskar, kaniner och en undulat)
skola: går i tvån på Elof Lindälvsgymnasium , på programmet samhäll. 
detta gör jag på fritiden: umågs med vänner, festar, går i stan, jobbar, (kan väl lägga till handbollen också, som jag ska ta tag i igen , och börja träna 1gång i veckan)
detta visste du inte om mig: hmm, har lockit hår vet nog inte så många?

   
men nu ska jag kila ner och möta upp andrea (:


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0