A- tänndalenbilder

ÅÅH!! :D
Fick just reda på att jag kanske ska med familjen Söderström till åre över jul, OM de blir av och om jag får lov att haka på. Skulle vara hur kul som helst. Hon hängde med mig till Tänndalen i mars förra året.
så vi hoppas på att de blir av och håller tummarna HÅRT!
Bara för de kommer några bilder från tänndalen upp också, vi bjuder också på en film som vi gjorde som blev misslyckad men sjukt roligt

Bilderna är sen mars 2008

KLICKA HÄR FÖR ATT SE FILMEN


 Jag och min lillebror Felix, då 1 år.

 Felix

 Jag

 Jag, ser ut som om jag snusar men gör verkligen inte det :P haha äter typ.

 Maja

  Marshmallows :) (?)

 Jag

Majas och min (;

 FRÄSHA TJEJER

 :D



 Jag , Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0