A- What’s a life without a dream to hold?

heeejsan bloggen! dålig uppdatering igen, men vi orkar bara inte ibland. Idag va första skoldagen på riktigt, förra veckan va de bara vissa lektioner och vi började på tisdagen, men nu är de igång igen. Ska faktiskt ta tag i skolan och börja plugga, har faktiskt gått bra än så länge, har tagit med mig saker hem långt i förväg och sånt (inte för att vi har haft så mycket än men lite saker). Ska försöka hålla i de nu.
Annars har jag inte gjort så mycket idag, kom hem rätt sent från skolan och har haft huvudvärk ett bra tag med, ska försöka ta mig i säng tidigt, börjar tidigt i mon med språk så medans jag sitter och lider själv på tyskan (med ny lärare och så) så ligger maja hemma i sängen och sover, lite avundsjuk får jag nog erkänna. Fast rätt gött ändå att jag börjar tolv på torsdagarna, så där får jag njuta.
Nä nu orkar jag inte mer, men slänger upp en bild på en S N Y G G kille som man inte skulle tacka nej till.




XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0