A- hehehahahhihihhyhy, trött?

Sitter i salen och har svenska, dötrist. orkar inte jobba riktigt, håller på med en debattartikel om några människouppfattningar. Min lärare är dum och fattar ingenting. och jag längtar efter mitt godis i skåpet som jag, frida och maja va och köpte på rasten. ska jobba sen också, och är jättetrött!

Fast jag längtar tills i morgon, så vi ska fört förfesta hos johanna några tjejer. Sen ska va dra vidare till Kållered där de är maskeradfest i lokalen, ska bli riktigtriktigt kul. Jag ska vara Pirat, Maja ska vara polis och Frida ska vara Djävulen. hahah. bilder kommer nog på söndag med. kanske hinner vi med att ta kort på oss innan som vi kan lägga upp. Men nu orkar jag inte med PÖÖÖÖSSSARRR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0