A- seeeeeeegt? JA!

sitter i skolans bibliotek med frida, borde igentligen arbeta med ett arbete vi gör i trafikkunskapen. Ska börja snart med de. Fick reda på Svenskan att samhällen va inställd, så hade kunnat sluta kavrt över elva. Men vad har jag inte först vid tjugo över tre? jo, trafikkunskap. Kan inte skippa den, har gjort de några gånger så nej! Så jag, maja och frida gick och åt på Karma, behöver inte säga vad, eller? Så jag har inte haft lektion sen kvart över elva, slutar ändå halv fem. Segt! Men vi har ändå vart duktiga och gjort klart engelskan och nu ska jag börja med Trafikkunskapen.  så hörs ikväll KÖÖÖÖÖSSS

Kommentarer
Postat av: Jessica :)

sv, Tack så mycket!

Gullig blogg ni har :)

Vad händer i veckan då?

2009-10-06 @ 19:12:04
URL: http://three.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0