Emma gästbloggar

Eftersom Maja eller Andrea inte kan ta tummen ur röven och uppdatera får jag ta tag i grejorna med egna händer. Så här kan det ju inte fortsätta, jag menar hur klarar sig alla deras bloggfans? Det är för mig en gåta. Jag kan därför med glädje meddela att jag gästbloggar! Brukar bli vanligt nu, borde kanske ha en egen kategori som heter EMMA. Får jobba på det.

Idag var det iallafall Linnéas som gällde. Allt kostade 10 kr, hela skolan var där, och hela Kungsbacka och hela Halland och hela Sverige och hela Europa och hela världen och hela Mars också. (Okej där överdrev jag kanske  lite med det sistnämnda) Det var iallafall jävligt mkt folk. Bamba-tanterna måste undrat var alla deras köttätande monster höll hus. Inte var det i Elof Lindälvs bamba iallafall. Ett annars ganska trevligt ställe att tillbringa sin tid på. Förutom på tisdagar, då är det fisk.

Vi hoppade språket för att kunna njuta extra länge av den goda maten på Linnéas (erkänner så himla god var den inte, lite glömd kycklig här, lite mycket lök där, men helt klart värt en liten guldpeng) Vem behöver kunna språk, jag menar med svenska kommer man ju långt här i världen! Oj, det var ju inte bra för M&As bloggfans, vill inte uppmarna att skita i språklektionerna, dom har säkert något bra att tillföra, vad lär bli kvällens nötknäckare. Gå på era språklektioner barn!

Nä mina små paddor, nu borde jag återgå till min otroligt roliga debattartikel. Skulle varit inlämnad för typ två veckor sen, upppps. Sorry Lolou!

Ha en fint natt, på återseende!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Emma våldgästar bloggen xP haha! Men emma du e sååå rolig sååå ;D <3

2009-10-19 @ 22:37:46
URL: http://victoriasvanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0