M-

tjolahoppP
idag har jag gått i skolan tills sent, och sen inte hunnit med så mycket mer än att plugga lite samhäll och sen inte mer. På matten så gick brandlarmet så hela skolan fick springa ut, och jag blev så ledsen för de va mitt i mattelektionen och tänk hur många tal jag hade kunnat räkna på den stunden...?  Och det är så jävligt mycket kallt ute numed, vintern har typ redan kommit. Nu så ska jag hoppa in i duschen och sen senare ikväll gå förbi andreas mamma för att hämta massa grejer som jag lämnade kvar där i lördags, blandannat min plattång som är ett MÅSTE, och mitt smink o sånt är där med.
Igår så var ju jag och andrea ut i särö hos matti och vickan och träffade dom och umgicks, var väldigt trevligt och vi alla hoppas att detta blir vändningen.
Ahora voy a duscharse!



Kommentarer
Postat av: emma

måste du skriva på spanska hela tiden? fattar ju inte.. :(

2009-10-12 @ 20:19:13
Postat av: emma

måste du skriva på spanska hela tiden? fattar ju inte.. :(

2009-10-12 @ 20:20:05
Postat av: maja

vadå hela tiden? ;o lilla emmmmmmmma

2009-10-12 @ 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0