m- såårrrryie

Tjozzaan bloggen och alla våra läsare, svenska som utländska. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag ej har bloggat på länge, vet att många av er har haft svårt och att ni har saknat mig, men nu är jag back on track!
har inte riktigt haft tid och har priorriterat andra saker framför bloggandet, men nu så har vi bara en skoldag kvar och sen är det lov så nu kommer det antagligen att bli bättre igen.
Ikväll är det halloweenparty på Mingel, men tror inte att vi ska dit, bara kanskekanske, jätte kanske. Annars så ska jag nog bara umgås med andrea, och se greysanathomy och film. Skönt att vara ledig imon iallafall är en sak som år säker.
Nu ska jag läsa svenska, och sen ringa mina tjejor så får vi se hur det blir ikväll.

alla som har wipeput humor inte har sett när Lolou var med i wipeout måste göra de, här är länken:
http://kanal5.se/web/guest/webbtv/-/k5videoplayer/single/61407/none/ (roliiiigt)

PS. Godiset på Willys är billigt denna veckan! DS.


PÖRRRR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0