M- desperata hemmafruar!

Åååh äntligen är det igång igen, finally!

Idag efter fikan så gick jag hem och sen fort till jobbet. Och jag bröt en nagel (fan) så nu måste jag klippa ner alla min lååånga naglar, sabans bananer. Det som är så himla "roligt" med mitt jobb är att alla drar samma visor, t.ex:
jag: vill du ha kvitto?
kund: nej de kvittar (haha)

 eller
kund: och så vill jag köpa en trislott med vinst (hehehhh)

Och en massa andrea vitser får man höra, ganska så trevligt faktiskt.
Efter jobbet skyndade jag mig hem för att åka och träna, är jätteduktig och har duschat direkt när jag kom hem med, utom en kvart framför desperata då förstås.
Och jag är fett taggad och vill ha helg nutack, nån som kan fixa de? (:
Förresten , någon som har ett bra förslag på vad man kan klä ut sig till om man ska på maskeradfest?
Nu ska jag äta köttbullar, ha de fint! ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

sv, nej tyvärr har inget förslag, ni kommer nog på nått :)

Själv ska jag vara med kompisar, och ha kul! :D

Kram

2009-10-07 @ 15:42:35
URL: http://three.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0