M- godmorgonn'

godmorgon!
har just tagit en dusch och ska snart käka och sen göra mig i ordning för jobbet.
Inte precis vad jag känner för nu om man säger så, menmen.
Igår mötte jag och andrea upp frida på stationen, så tog vi tåget till kållered och hem till niklas där han och stefan var. Stefan skulle göra en tatuering på niklas, men de blev inte så tillslut så vi krökte där och spelade lite ölspel och hade trevligt. Sen kom alxander och hämtade upp oss så åkte vi till okq8 och handlade lite nattgott och sen körde han tillbaka oss igen. Alla va sjukt trötta så vi åkte hem tidigt, vilket va väldigt skönt faktiskt. Var hemma vid två någongång.
Efter jobbet idag så ska jag raka vägen till andreas pappa där resten av min familj är på middag ikväll. Trevligt!
Togs inga bilder igår men kan bjuda på några från midsommar så ni får se vad niklas och stefan är för några filurer (:

Niklas & Frida


Frida bakom, jag i mitten, Stefan längstfram till höger


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0