m- h3h3h3

vi hade engelska redovsning i skolan idag, och ååh vad vi älskar tobbe då, han kan verkligen det där med att bjuda på sig själv, helt själv står han där framför klassen, och jag lovar att ingen av oss kunde hålla sig för skratt, och några hade tom tårar i ögonen, vi tackar honom för en rolig lektion idag helt enkelt.
Idag har jag och frida lekt mästerdetektiver, och tillslut så löste vi det, duktiga som vi är (Y) hade lite problem för att förstå om en kille va samma kille vi tänkte på eller om han kanske var hans tvilling? men nu har vi det.
Sitter just nu här och äter maraboumjölkchoklad och kollar på lite roliga klipp här och var. Sen är det dags för samhällspluggning igen.
Imorgon har jag, emma och vickan yoga första lektionen och sedan ska klassen åka in till göteborg och se på teater och sen är det slut för dagen, chill!




bara min humor som är tråkig eller är den rolig?
 
pusss

Kommentarer
Postat av: frideluttanlej

hahhahah detta klippet äger ! skrattar om och om igen ! du gjorde precis min kväll ! :D <33 puss!

2009-10-14 @ 17:59:53
Postat av: Tobbe

Svar ja(Y) log lite i slutet bara(N);D

Haha kola denna--> http://existenz.se/out.php?id=17275



2009-10-14 @ 19:06:50
Postat av: mayaaa

frida: säg någon dag jag inte gör för dig? ;)<3



tobbe: haha, dålig humor har du, eller jag? för jag fattar ingenting av den du skrev.. (;

2009-10-14 @ 19:28:21
URL: http://livetenligtosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0