M- JUEVESS

HALLÅ KAJJ!
Sitter just nu och väntar på andrea som kommer med bussen snart.
Idag efter skolan så tog jag och frida oss en tur på kungsmässan. Jag köpte knästrumpor, en tröja och ett par jeansleggins, va inte meningen att jag skulle köpa nåt igentligen, men är man tvungen så är man...Vi gick till Espressohouse och tänkte synda också, men som "tur" va så va de slut just idag det som vi va sugna på. Så sparade pengar gjorde vi istället. (Fast vi gick iförsig till kungsgodis, men de låtsas vi inte om). Sen kom Fridas pojkvän och hämtade upp oss och var snäll och skjutsade hem mig. Frida skulle hem och äta, men sen kommer hon till mig igen.
Och vad händer ikväll då?
Vi vet faktiskt inte vad vi ska hitta på än, men hoppas på nåt trevligt (:





hörs sen!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0