M- dagen före dagen som kallas fredag

heyyysan!
Sitter här och försöker svara på lite diskussionsfrågor som vi har i läxa tills imon, går dock inte så jättebra.
Idag hände inte så mycket i skolan, hade redovisning med urban som gick väldans dåligt, hehe. Innan vi börja så sa fröken att hon hoppades att vi skulle vara väl förberedda nu, men vi va ju precis tvärtom. aja!
Efter skolan gick jag och frida snabbt till donken  och köpte lite mat och sen tillbaka till skolan där hon och andrea skulle ha trafikkunskap, men ingen lärare kom. Så vi sprang till tåget och åkte in mot göteborg.
Vi traskade direkt till Buttericks för att hitta nåt att ha på oss på lördag, och grejer hittade vi - bara det att det tog nästan 3 timmar :P . Men nu har vi alla våra "kostymer" i allafall.
Imon börjar jag antingen 8.25 , om jag är duktig . Eller så börjar jag 11.45 , om jag är mindere duktig, bara de att jag har en jävla håltimme därimellan. Men jag får se hur jag gör.
Nu ska jag återgå till diskussionsfrågorna!



färga håret rosa kanske?  (naeeh)

PUSSHAJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0