M- saturdaynight fever

HEJHOPP - KAFFEKOPP !

Imorse gick jag faktiskt upp i bra tid, åkte ner och solade en snabbis och nu är det damsuga och sen sticka till andrea som står på schemat. Vi skulle ju egentligen vara 12tjejer som skulle förfesta hemma hos en som heter Johanna, men det har blivit ändrade planer, jag och andrea ska istället göra oss i ordning hos andrea och sen åka till frida och emma och förfesta lite med dom , för att sedan dra till den efterlängtade maskeradfesten.
Måste styka min skjorta också, men ingen av mina päron är hemma, hur gör man? Man hoppas på att dom kommer hem snart!
Men nu får jag ta och skynda mig lite, jag och andrea slänger säkert upp ett inlägg innan vi sticker , och har förhoppningsvis hunnit fota hur vi ser ut innan också.

Men här får ni ett litet smakprov (;


kysssssaaer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0