M- nu är de fredagsmys

tJJJA !
Tog en liten välbehövlig sovmorgon idag, och sen bestog dagen mest av hål timmar kändes det som, väldigt seg dag. Men det är ju fredag så vad klagar jag för liksom?
Håller precis på att prova kläderna inför imon, kan inte bestämma mig riktigt.
ska jag ha lackleggins eller kjol?
ska jag ha skjortan nervikt eller uppvikt så jag visar magen?
ska jag har skopar1 eller 2?
om jag ska ha kjol vilken ska jag ha?

mycket att tänka på, bestämmer mig imon vilket som känns rätt helt enkelt, men lutar mot lacktightsen iallafall.
Nu ska jag städa, men slänger upp lite bilder, så kanke någon kan tycka till om den ha lust? (:

 Har nog kavajen till en början iallfall

  nersläppt tröja, eller

  uppknyten tröja utan skärp, eller

 med skärp?

Nåt av dessa alternativen ihop med ett par lacktights tror jag och ett par av klackskorna jag köpte häromdagen, vad tror ni om de?
KYSSOCHSMEK - KORTLEK'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0