M- stupid girl

Åhh, jag är så dum. HAR GLÖMT MIN MOBIL I SKÅPET! inte okej maja. Vad ska du göra nu?   känner mig verkligen helt lost utan den.
Har jättemycket att plugga så hinner inte med att blogga så mycket just nu. Men emma pushar på mig och tjatar hela tiden att jag ska blogga, hon måste älska mig? Men igår va de kanelbullens dag och jag åt två stycken, love!

denna veckan har jag massa saker att se fram emot;

-Matteprov
-Spanskainläning om en sjukt cepe film. Fattar den inte så har bara suttit och kollat utan att läsa texten?
-Svara på diskussionsfrågor till MSK
-Engelskaredovisning
-Redovisning och inlämning med Urban imon, som vi igentligen skulle haft för en vecka sen
Ge mig bara helg nununu istället. Och imon ska jag in och jobba en liteN sväng innan träningen, kommer typ dö av ingen-fritid-sjukan eller nåt.
Vem kommer på min begravning?


en sån här skulle inte sitta helt fel nu.


XOXO


Kommentarer
Postat av: emma

nää du kommer dö för att hannah kommer mörda dig imorgon för du inte har gjort samhällen!

2009-10-05 @ 20:03:32
Postat av: maja

inkow. helvetttte larsolof!

2009-10-05 @ 20:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0