M- sunday morning

haLLi!
Vaknade för en lite stund sen och kan inte sätta ner fötterna på marken typ så ont jag har i dom efter klackarna igårkväll. Men hade iallfall jättetrevligt igår så tackar Emil för detta. Det var tråkigt att det skulle sluta som det gjorde, men hade kul så länge det varade. Jag blev nominerad till en av dom 5 med bäst klädsel, men sen gick det utför , hehe. Men iallafall nåt.
Ikväll ska jag och andrea antagligen åka ut till särö för att snacka lite med vickan och matti.

Bjuder på lite bilder från gårdagen med:
Jag, frida, andrea
andrea, jag, niklas
daniel, josefine, emil, niklas
jag och andrea
jonte, jag, ?, ?
?,?, jag, andrea, ?
frida, jag
frida, daniel
daniel, emma
dans

andrea, niklas
jag, robin


Nu får det räcka; KÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0