M- torsdag



HEJHÄJ!!
Igår när jag och frida kom till sportlife så sa dom att de passet vi skulle gå på va inställt så vi fick gå på MRL istället, "Mage Rumpa Lår". Det passade oss perfekt, men fy satan vad ont jag har idag! Hade ont i benen av att cykla(JA, JAG CYKLA!)  till skolan. Men det var kul att testa på nåt nytt. Var så sketans jobbigt och jag hade lite svårt att hänga med då jag var den ända som va ny där, och jag hade väldigt svårt att hålla balansen på stepbrädan, hehe hur svårt kan det vara att stå på den liksom?!
Idag har det inte hänt nåt roligt, försov mig, som jag har blivit expert på att göra nuförtiden, men han på tio minuter iallfall.
Nu ska jag plugga spanska och sen ska jag rensa min gabberob som är mycket välbehövligt.
Och imon är de fridaaay!♥

Ni får en snyggisbild på en mr snyggve!



XOXO


Kommentarer
Postat av: Victoria Svanström

Åhhhh! Snyggelishious på bilden! <3

2009-10-01 @ 21:49:32
URL: http://victoriasvanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0