M- trolll'

Min mamma är dagisfröken och hade idag tagit hem en skiva med barnlåtar, så satt hon och lyssnade på dom när jag kom ner, och hörde en jättesöt liten visa:

Jag e ett litet troll som tappat svansen, jag tappa den i skogen ner vid bäcken någonstans.
Så jag fick svårt att hålla balansen, och måste ringa trollens ambulans.
Och doktorn sa jag ser du tappat svansen, vad tror du vi ska laga rumpehåler med förnåt?
Jag svara att jag tror att enda chansen de är att vi syr fast en tallekott.
Så nu har jag inte längre tappat svansen, jag har fått en liten svans i rumpan min iallafall.
En kotte utibaken för svansen, och nu växer där en liten vacker tall. 
hehehe, söt!

Idag efter skolan så tog jag bussen hem och sen åkte jag och mamma till hennes jobb och gick igenom deras utklädningslåda. Hittade en polisuniform som jag ska ha på lördag. För då är de maskeradfest, så jag ska vara utklädd till sexig polis tror jag, kommer bli grymt!
Sen åkte vi till stan en stund och jag köpte tre par skor, ett par stövlar och två par klackskor/boots. Efter det blev det raka vägen hem för att plugga matte och massage, och jag känner att jag måste få bra på matteprovet imon eftersom jag och andrea båda fick IG på historiaprovet. Och det var vårat första prov efter sommarlovet, hehe några är redan skoltrötta...? Så nu ska vi få bra på matten imon, (lyckatill*)
Och till imon har jag massa massageläxa med, ska kunna typ hela skelettet och några muskler och kunna göra "tiominutersmassage" utantill . Någon som vill att jag ska öva på den? hittar fan ingenfrivillig  som vill ha...
Imon efter skolan så ska jag, andrea, frida och emmaT till göteborg för att kolla mer efter utklädningskläder, typ på buttericks. Jag ska köpa handbojor tänkte jag. (;
Nu blir det plugg!

bilder på skorna: (klicka på bilderna för att få dom större)

   

skopunkten 599kr    dinsko  499kr            skopunkten 249kr

PUSS&KRAM!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Snygga skor! vart har du köpt dom?

2009-10-07 @ 20:25:52
URL: http://svanberg.devote.se
Postat av: MAJA

ååh, tack så mycket! har lagt ut vart dom kommer ifrån och deras pris (:

2009-10-07 @ 21:24:51
URL: http://livetenligtosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0