M- you had me at helllo'

chacha bloggisen !
Idag fyller min älskade mamma år, grattish till henne säger jag.
Idag hade vi buffertdag så det blev att sova ut riktigt länge, var välbehövligt kände jag. Riktigt längesen jag fick göra det faktiskt. Igår kväll så sket vi i mingel och jag och andrea såg istället på Män som hatar kvinnor, så nu hänger vi också med i svängarna och känner oss mycket allmänbildade. Hade ganska höga förväntningar men den va riktigt bra. 
Måste berätta en rolig sak som hände mig i veckan; Jag va inne på HM och la undan en klänning och en väst, men västen var jag väldigt osäker på då den va så dyr för en sådan enkel sak. Iallafall så skulle min mamma dagen efter hämta ut grejerna åt mig, eftersom jag (faktiskt turligt nog) hade glömt min plånbok hemma just den dagen. Så när mamma kom hem så testade jag sakerna och så kände jag att jag skulle behålla sakerna, så fick jag kvittot av mamma och så skulle jag ge henne pengarna, och när jag kollade på kvittot så stog bara klänningen med där, så dom hade glämt att ta betalt för västen, gissa om jag blev glad haha?! Så slapp jag gå runt och vara lite tveksam då. (:

ni får en flashig bild på hur man gör i en nödsituation som näsblod idag: alltid bra att kunna, så man slipper ringa till ambulansen!


nu ska jag arbeta lite om grekiska gudar,  WOHOOOO!
PUSS&KRAM, TAVELRAM

Kommentarer
Postat av: antonia

vilken fin blogg (:

2009-10-28 @ 08:57:09
Postat av: A & M

tack så mycket antonia :)

2009-10-28 @ 22:12:29
URL: http://livetenligtosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0