A-

Hejhejhejehej, Kom just hem, är helt slut och borde verkligen dusha men först ägnar jag lite tid till bloggen som jag inte gjort på ett tag nu, förlåt för de.
Skulle ju egentligen haft en lung kväll igår och fest idag men blev lite rastlös så jag ringde Maja så drog vi till hogge i lindome igår där de va lite folk och krökte lite. Va där till kanske två, tre och sen drog jag, Maja Isak, och Bill hem till Tim och somna vid halv fem kanske. Kul kväll!
Så tack till Hogge att vi fick komma och tack till Tim för att vi fick sova hos dig :)  
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, om det blir fest eller en lugn hemmakväll. Men nu får jag slänga mig i dushen så mitt hår hinner torka om de händer någonting. Men hoppas ni hade en trevlig kväll igår och får en trevlig kväll idag! PUUUSSSSSSS


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0