A- älskar att drömma :D haha

haaaaaaej! Hade en underbar dröm inatt och vad händer inte då? jag vaknar. Det är alltid så, man vill bara sova föralltid och drömma. När man drömemr hemska drömmar så vaknar man inte, men så fort det är en bra dröm så vaknar man. Så blir man lite på dåligt humör och försöker somna om för att få fortsätta drömma, men nejnej, sånt händer inte! haha
Sitter iallafall och lyssnar på musik och käkar godis och naturgodis, så lite nyttig är jag allt. Ikväll är de fest som gäller och ända fam tills dess så ska jag försöka plugga så mycket jag bara orkar, har historiaprov på onsdag med jättemånga sidor och en massa olika årtal och massa skit. Och jag har också lovat mig själv att vara duktig i skolan och ta tag i pluggandet så nu får jag sluta blogga och börja läsa. Hoppas ni får en trevlig kväll :)

Två liv som kärleken gjort till ett
Två liv som tillsammans blir så rätt
Två liv, så olika som natt och dag
Som var för sig var så fel men tillsammans så bra


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0