A- His voice is sweet sound

GE MIG EN GITARR, NUUUUUUUU!
Har alltid velat lära mig spela gitarr men har aldrig riktigt blivit av för de kostar så mycket att gå en kurs på typ 20 gånger bara. Men ska nog ta och göra de ändå, eller lära mig själv, så de blir av någon gång. Men att köpa en gitarr vore nog en bra början om jag någonsin ska komma framåt i min gitarrkarriär(Y). Har en massa låtar som jag ska lära mig, men om ni vet någon bra så tipsa gärna :D
Sen så borde alla killar också lära sig spela gitarr och sjunga till, de är nog de finaste som finns!
Men nu får jag ta och städa, skulle göra de men fastna framför datorn och så ( som alltid, he-he) Ingen har så stökit rum som mig, lovar de! Fast snart kanske ni har de?  Trevlig kväll :)


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0