A- I figured it out...

Tror ni jag städade mitt rum igår? Nej... Men Skulle till pappa idag så kläderna är iallafall borta från golvet, så en bra början ändå haha. Försöker också med min tyska som jag ska redovisa för läraren i mon, går inte heller så bra faktiskt. Ska berätta om en resa typ, går i steg två och inte ens Emma och Frida som går i steg fyra kan detta, hur ska jag klara det?! Får blanda ihop lite och hoppas att det går bra ändå, eller att hon glömt av de hade varit ännu bättre (Y)
Rätt okej skoldag med, hade ju sovmorgon till ett :D Har rätt skön vecka faktisk också:
Måndag : Börjar ett
Tisdag : Vanlig skoldag
Onsdag : Studiedag
Torsdag : Börjar tolv
Fredag : vanlig skoldag

Nu får jag ta och göra min läxa som ska vara klar första lektionen...


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0