A- Tell me that you love me

Sitter och kollar på Idol nu, och hoppas att Nicklas hocker kommer att få en av juryns platser, hejjar på han ;) & Rabih lite också haha, så jäkla söt ändå.
Har annars vart på banken, körskolan och kungsmässan, sen hämtade vi emma som inte hade något busskort och mamma skjutsade oss till jobbet. Gick rätt bra, sjukt mycket roligare nu när Emma också jobba på samma jobb :D
Känns inte så kul att blogga när jag inte har min kamera (har fortfarande inte köpt ett nytt batteri) har bara en massa texter och så, vill ha mer bilder. Men de får jag ta och ordna någon dag. får bara inte tummen ur att göra de, hehe. Nu får jag fortsätta kolla på idol. Hoppas ni får en fin kväll!


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0