A- träning träning och åter träning

Snart kommer Emmas pappa/mamma och hämtar upp mig och skjutsar ner oss till Aranäshallen. Vi ska nämligen träna. Det går faktiskt rätt bra just nu (Y) De va ju jättenära att både jag och maja slutade. Vi hade nästan bestämmt oss helt faktiskt, men de är nog bra om vi kan hålla oss kvar, vi kan ju handboll och de är inte så många träningar. Hade vi inte fortsatt så tror jag inte att ni hade sett oss så många gånger i slingan, och vi kan ju inte gå och vänta tills vi är sumobrottare liksom.
Och jag har studiedag i mon :D fast ska jobba också :/ Men de är ändå skönt, sovmorgon med (Y)
Men nu får jag kila och fixa de sista innan de kommer.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0