EMMA GÄSTBLOGGAR

Hej
Det regnar ute
Solen skiner och allt är bra. Skämt och sido. Marcus har ingen humor

Frida är tydligen 8% sexigt, typ stämmer ganska bra tycker jag. Jävla äckel! Nää skämt och sido igen. Jag och Frida ska fan springa orientering imorgon. Fast Maja och Andrea kommer ju följa efter oss för dom suger ju. Vi får komma på ett sätt att skaka loss dom...

Trilla precis av stolen, fick lite ont i hälen faktiskt..

Nu skiter jag i den här skiten!
Ha det gött folket, ha det fint i regnet i solen!
PÖZZZZZZZZ FRÅN EMMMSON

här får ni en bild på mig som togs förra veckan...

Kommentarer
Postat av: Matti

Hahahahahahaha!! typiskt Emma xP (L)

2009-09-23 @ 19:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0