M- RUBRIK

Gokväll i stugan(:
Nu gick Andrea just hem till sitt place, efter ha varit här sen i eftermiddags. Först efter skolan så gick jag och Emma till Wspressohouse och köpte med oss varsin frapino (islatte typ?), och gick och satte oss i solen utanför biblioteket med dom och varin kaka/macka och bara mysde. Trevligt va de (:
Sen cyklade jag hem för att plugga lite och sen kom Andrea hem till mig, ikväll har vi bara kollat idol och så har jag hjälp Andrea att skaffa Farmville, hehe. Kommer nog bli fint för henne så småningom.
Imon så ska vi med klassen till Aranäsgymnasiet på någon mässa typ, ska göra Chiball något sånt tror jag det hette, ingen aning om vad eller hur det kommer bli, men kan ju vara roligare än spanska iallfall?!
Slänger upp två bilder på mig och Emma från fikan idag, sen måste jag skörda på Farmville, ha de fint!

 Emma

 Jag



XOXO


Kommentarer
Postat av: !!!!!!!!

ta bort bilden!!!!!!!!!!

2009-09-12 @ 15:20:20
Postat av: M

men emma den är fin :D (plus att jag vet inte hur man gör, hehe)

2009-09-12 @ 15:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0