M-(aja)

Gokväll i stugan. Vad har ni för er en onsdagskväll dom denna? Tänk, nu är det börja torsdag kvar, och sen är det fredag. Skönt! Idag har hunnit med att gå i skolan till klockan tre ungefär, powernapat, damsugit, svabbat mitt golv (mitt spray gör det jättehalt, så man halkar hela tiden), och nu sitter jag är framför datan och käkar lite melon, har så ont i munnen idag så kunde inte äta kebaben som mamma hade lagat , buhu! 
Justede, min kära mami har fixat så jag ska få en egen laptop tror jag, den har typ legat i gaderoben i ett år, men utan att internet har funkat, men nu så ska de funka, den är inte så jättesnygg,  men den duger väl :D Så nu kommer jag att kunna uppdatera lite oftare med kanske.
Vet inte hur det blir imon, men det har vart tal om att fika med Andrea, Vickan & Matti imon, men har faktiskt ingen aning om de blir imon eller någon annan dag. Vi får se imon. Men nu ska jag kolla teve.






Och träningen gick bra igår faktiskt, men jag ljuger ju om jag säger att jag inte har träningsvärk idag, men kunde vart värre faktiskt.


XOXO

Kommentarer
Postat av: J

Tack sâ mycket :D

Älskar T-shirten!

2009-09-02 @ 21:54:40
URL: http://snuttiluttan.blogg.se/
Postat av: A & M

haha, ja den är inte så dum ;)

2009-09-03 @ 21:49:47
URL: http://livetenligtosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0