M- brunnnnnnnett

Tjooosan!
Har just sminkat mig, och nu sitter jag här och spelar bubble shooter medans Andrea fixar sin makeup, blir finemang tror jag! Sen så ska vi laga mat, och jag måste välja kläder och sen runt sjutiden så tar vi tåget för att förfesta lite hos Niklas. Ser fram imot en fin kväll.
Igår när jag skulle slinga håret så gick det åt skogen, så min kära papi fick köra ner hos till coop så jag fick köpt en ny hårfärg, denna gången köpte jag brunt- ett säkert kort, så nu alla människor är jag brunnet (fan va hett). Frida tror fortfarande att jag är blond, så hon får sig en liten överraskning när hon ser mig (; men de är hon värd, den skitan som lurade oss så. Nu så är Andrea klar, så nu blir det käk, gott! har bara ätit chips och lite yogurt idag, men det är ju lördag så då är det okej att tjocka sig.
Kanske bloggar och lägger upp hur vi ser ut innan vi sticker, annars hoppas jag ni får en bra lördag!




XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0