M- duktiga tjejor!!

Kom hem för en liten stund sedan från årets första match, som faktiskt gick kanonbra!? vi VANN, hhäh. Lite oväntat, men kul (: Vi är inte så seriösa i det laget jag och Andrea spelar, vilket är jätteskönt, tränar bara en gång i veckan och kör lite bara för att det är kul. Men iallfall, we are the winners!
Hade först skolfoto i skolan idag, fick sitta ner fast än att det var det första jag sa till fotografen att jag absolut inte ville göra, men whatever.
Efter skolan gick jag direkt till jobbet, köpte något att äta och sen jobbade jag och slet i tre timmar tills min papi fick komma och hämta mig, då med en varm påse från donken, klämde i mig det fort som sjutton medans han körde mig till matchen. Och jag tänkte herregud, hur ska detta gå med donken i magen? men det gickk faktistk bra, så ett tips till alla som vill testa det. Jag tänker då köra på det innan varje helg (inte).
Och idag på espressohouse, ett av våra stamkundsställen, så tummade Jag, Andrea och Frida på att vi inte ska fika mer på ett långt tag, heh. Hoppas att detta ska funka. Känner att nästan det ända vi lägger mat på är mat. Inte okej!

Nu hade jag tänkt att slänga mig i duschen och sen  krypa upp i soffan framför teven, vad sägs om det? Låter bra tycker jag.

Så här så jag ut idag innan skolfotot, jagvet . Min webbcam suger, men ni får leva med det (:



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0