m- ett fikaberoende?

Hej bloggen!
Blir ett snabbt inlägg nu för sen ska jag och andrea kila ut på en promenix.
Idag efter skolan så gick jag, andrea och frida till karma och fikade såklart ceacarsallad, hehe. Går ju inte så bra för oss och vårt sparande till greklandsresan som vi tänker utföra nästa sommar, men vi får jobba hårt på de.
Efter fikan så gick jag och andrea hem till henne och har nu lekt lite med felix och lilla charlie. Plus att andrea har varit så snäll och målat mina naglar.
men nu måste jag skynda mig att dra på mig skorna och skinnjackan för att bege mig ut med andrea som väntar på mig.
bild på frida, mig och andrea från midsommras då vi inte tog någon bild idag:




XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0