M- fredag finally!

Men ha-llå!
Orkar inte skriva så mkt nu, ska snart sätta igång att städa och sen ringer nog andrea lagom tills jag är klar hoppas jag. Ikväll blir det antagligen bara så att vi har en mysig kväll framför teven med nått gott till. Om inte lilla frida ringer och säger att det blir något trevligt, kanske hyra lokalen eller laserdome med några trevliga? Vet inte, men tror inte de. Men istället så sparar vi våra krafter och hittar på något riktigt kul imon kväll. Vi alla är sjukt sega efter den här skolveckan.
Idag va en helt okej dag i skolan, först speeddating på spanskan, och så kollade vi film i slutet , sen lyssna på två män på sammhällen, en av dom va jätteudda så man satt och skrattade lite åt stackaren, och sen kolla Patrik 1.5 i människan socialt och kulturellt, helt okej fredag! Sen gick jag och frida snabbt föri esspresohouse och köpte med varsin takeaway varmchoklad och sen mot bussen. 
Nu ska jag städa! hörs sen ♥


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0