M- GOOD LUCK CHUCK

hejhej.
Blir ett snabbt inlägg idag för jag måste ta tag i pluggandet, måste plugga in massageläxan tills imon, samhällsfrågor tills imon, läsa historia och matte (plus att jag måste läsa tidningen till sammhällsgrejs). HATAR att det går att skjuta upp på saker , hur svårt kan det igentligen vara att bara ta tag i grejerna precis när man kommit hem från skolan? så har man kvällen framför sig sen, men nääh. Så bra går det aldrig,. för nån av oss tror jag?
Och jag som ville shoppa någon dag..kommer jag då inte att ha tid med...får väl nöja mig med att kolla runt på internet sålänge, kanske klicka hem något? (:

lindex 249kr

lindex, 299kr


men nu måste jag försöka ta något att äta och sen plugga gärnet!


XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den filmen är störtskön ;)

2009-09-16 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0