M- hejtjejgrejdej

nämen tjänna!
håller på att fixa lite med designen på bloggen som ni kanske ser, och vad tycks? (: Har även gjort så att vi har varsin kategori, så jag sparar mina inlägg i "MAJA" och andrea såklart sina i "ANDREA", bara för att ni som tycker det jag skriver är jäääättetrökit men älskar de andrea skriver, t.ex, fast nu vet jag ju att det är tvärtom , hehe.
En sak jag undrar är om alla är sånna nuts som tobbe som frågar hur man vet vem det är som skriver ett inlägg, hehe, om man kollar rubriken så står det ju ett M i detta fallet, så ja - det står ju för Maja. Är det ingen som har fattat det? ;)

Idag hade vi prov första lektionen och emmas pappa skulle köra oss. Och vem vaknar såklart tio minuter innan det är dax?! jooo, jag ofc. Men jag hann dra på mig några enkla kläder och så sprang jag till där jag och andrea skulle mötas upp. Hann faktiskt, men förlåt alla som sett mig i skolan idag, kan ha gett er men för livet , hehe nää hoppas jag då inte (:
Efter skolan så köpte jag en scarf, ett armband, vantar och en mascara innan jag skulle ta bussen hem.
Nu är det tänkt att jag ska göra en ansiktsmask och sen får vi se vad jag hittar på, är ju så skönt att inte behöva planera hela sin kväll när man inte behöver plugga. Kanske drar med andrea ut på en lite promenix  (: får se!

imorgon har vi orientering som lilla emmisen nämnde, det värsta jag vet. Fattar inte hur man ska hålla kartan, hur man vet när man ska vrida den eller nånting, så min upgift blir väl som förra gången att stämpla på pappret, det är jag mästare på! (a)

bild som tobias skickade igår från en gång i somras på krök hos andrea, där va jag ljust nyslingad i håret, miss it!



XOXO

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Haha gammal bild som sagt(Y);)

2009-09-24 @ 23:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0