M- hemma idag

Är hemma ifrån skolan idag, försov mig till massagen och sen tyckte jag att det var onödigt att åka ner på två lektioner och sedan gå hem, när jag dessutom nästan inte hat ätit något sen i tisdags eftermiddag, kan knappt stå på benen. Och varför detta då? Joo, för jag har jävla gummirignar i munnen som ska "töja ut" typ eller nåt. Inte bra alls går det för mig, har levt på lite yogurt och oboy och några få pommesfrites i snart tre dagar. Vet inte vad jag ska ta mig till riktigt, har ingen ork att plugga, orkar inte ligga i sängen, orkar inte gå upp och göra nåt. Så sitter bara här vid datan som tidsfördriv. Och imorgon så har vi skolfoto i skolan och sen ska jag jobba i tre timmar, jag hatar verkligen skolfoto.
Nu ska jag försöka pallra mig ner till köket och fjäska med min bror om han kan vara gullig och koka ett ägg åt mig? tror ni han gör det? självklart inte, han vet väl inte hur man kokar ägg? (okej, jag erkänner..inte jag heller) men han är faktiskt två år äldre än mig med, och inom två år kommer jag att kunna. Men nåt måste jag få i mig nu innan jag sävlter ihjäl, hörs senare eller ikväll om jag lever då.

i människan socialt och kulturelltser vi på "vingar av glas", snygga Alexander Skarsgård är med där, LOVE!
                  



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0