M- ingen vill veta vart du köpt din tröja

hejhej.
Idag har jag vart i skolan och sen efter den så gick jag och andrea och köpte med oss pizza (jag åt nästan upp en hel kebabpizza för första gången i mitt liv!) och sen så gick Andrea hem efter en stund för att jag och pappa skulle och köpa en ny säng åt mig. Och det gjorde vi. En sultan säng från IKEA blev det, som typ alla människor i hela sverige har känns det som. Iallafall en 120cm bred fick det bli. Ville haft en ännu bredare men kände att den fick räcka till mitt rum. Sen så åkte vi och handlade en sväng, och nu är jag hemkommen igen. Har klickat hem tre saker från HM.com med, en jacka, en pälsväst och en tunika. Bilder får ni se när jag har fått dom om jag bestämmer mig för att behålla dom.
Men nu så hade jag tänkt att hoppa in i duschen och sen lägga i mig i sängen och läsa lite historia som en godnatt-saga, man blir ju alltid så trött när man pluggar, så de borde ju ändå vara den bästa godnattsagan?!
Men vi hörs imorgon bitti kanske, har en liten sovmorgon iallafall.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0